8 תשובות
איכ
זה לא כשר
אם אכלת יותר מדי וכואבת לך הבטן כן זה נורא אבל פעם אחת לא ממש תזיק
לא אני אוהבת שרימפס
זה לא נורא, דווקא שרימפס די בסדר כאוכל בגלל שהם לא שומניים יחסית כמו חיות שהולכות על 4, שרימפס הם עם בערך רבע מהשומן שבעוף וגם בעוף אין המון
שואל השאלה:
כן אבל הוא היה מטוגן
אנונימית
עוד יותר טעים