6 תשובות
טייץ
סווטשירט יפה
מה שנוח לך
שתרגישי טוב במה שאת לובשת
תיהיי עם פיגמה
אחותי, אני בן 18. החברה הראשונה שלי הייתה לפני כמה חודשים ולצערי נפרדנו כי זה היה קשה בגלל המרחק וזה. וגם לא היה זרימה. אז זה לא מוזר.

זה זמן כן להכיר אחד את השני. אל תילחצי יותר מדי.
רגע לא סגר?!
אם בבית אז לא משהו יותר מידי חגיגי...
אני הייתי לובשת טייץ, סווצ'ר או חולצה ארוכה אוברסייז, גרביים גבוהות, שמה איזה שרשרת
או מכנס טרנינג וקרופ טופ ותכשיט קטנטן
אני אישית הייתי לובשת פיגמה או לפחות משהו שהוא כמו פיגמה- שיראה שאת מרגישה בנוח לידו
באותו הנושא: