3 תשובות
גיי=הומו
שואל השאלה:
^זה בצחוק זה לא קללה זה כאילו ביטוי כזה שאומרים על התנהגות מסוימות
אנונימית
בעיקרון אני לא נעלב מזה, האמת אני אפילו צוחק על זה וזורם אבל בגלל שגיי זה כאילו בן שנהיה בת ובת כביכול זו אחת חלשה וחולשה זה לא מושך חוסר משיכה זה להיות לבד להיות לבד זה להיות בלי סקס בלי סקס אין אישה בלי אישה אין ילדים בלי ילדים אין התקדמות בחיים בלי להתקדם יש הרגשה של כישלון וכישלון גורם לדיכאון ודיכאון גורם לרגישות ורגישות גורמת לבכות מכל דבר בערך ולבכות מכל דבר בערך זו סוג של חולשה...