5 תשובות
קודם כל שתיהיה לך סוכנות
שואל השאלה:
בשביל מה סוכנות? הרי כולם מתחילים מאפס..
בשביל מה סוכנות? הרי כולם מתחילים מאפס..
פשוט קחי מצלמה ותתחילי לצלם את החיים שלך
שמעי לדעתי תתחילי עם מצלמה קטנה וכמה רעיונות לסרטונים, זה רק התחלה אז לא צריך עריכה מטורפת תתחיל רק עם קאטים בסרטונים ותראי לאן את מתפתחת, אם את רוצה שלחי לי קישור וארשם לערוץ שלך בכיף :)
שואל השאלה:
אני בחורה
אני בחורה
באותו הנושא: