13 תשובות
קצת מרגישה כמוך
כן
את פשוט צריכה להחדיר לך לראש שמתאים לך מישהו כזה
את פשוט צריכה להחדיר לך לראש שמתאים לך מישהו כזה
היי סיס אם מישהו מתנהג אלייך ככה זה כי זה מגיע לך נקודה .
אבל תדעי שהוא חושב שאת מתאימה בשבילו בגלל זה הוא עדיין איתך ומגיע לו אותך
את צריכה לדעת ולהבין שמגיע לך את ההכי טוב שרק אפשר לדמיין.
וואי כן יש לי מישהו ולמרות כל החרא שבי הוא עדיין כל כך טוב אלי ולא חושב עלי דברים אחרת
את לא מגזימה אני מבינה אותך כלכך
אבל את צריכה להבין שאם הוא נשאר זה מה שהוא בוחר גם אם זה באמת לא מגיע לו הוא חושב שזה מגיע לו אותך בחיים שלו
את לא מגזימה אני מבינה אותך כלכך
אבל את צריכה להבין שאם הוא נשאר זה מה שהוא בוחר גם אם זה באמת לא מגיע לו הוא חושב שזה מגיע לו אותך בחיים שלו
כע
כןן ואני ממש שמח בשבילך
שואל השאלה:
אני כמעט אמרתי לו שאני רוצה להיפרד בגלל זה
אני לא חושבת שאני מתאימה )):
אבל תודה לכם זה קצת יותר חדר לראש עכשיו
אני כמעט אמרתי לו שאני רוצה להיפרד בגלל זה
אני לא חושבת שאני מתאימה )):
אבל תודה לכם זה קצת יותר חדר לראש עכשיו
אנונימית
לא..
זה אולי נשמע מתנשא, אבל בדרך כלל אני בצד שמתאמץ ומשקיע המון.
זה אולי נשמע מתנשא, אבל בדרך כלל אני בצד שמתאמץ ומשקיע המון.
אויש כמה שאני מכירה את זה.
זה מגיע לך נשמה
את אדם טוב
תכניסי לך לראש את זה, מהר
כי אח"כ את יכולה "למצוא" בעיות...
זה מגיע לך נשמה
את אדם טוב
תכניסי לך לראש את זה, מהר
כי אח"כ את יכולה "למצוא" בעיות...
כן
זכיתי לפגוש
זכיתי לפגוש
אנונימית
באותו הנושא: