10 תשובות
אני:)
פורעת חוקים לול
אבל כיאלו זה בערך 100 מטר..
וואלה כן אבל אל תלמדו מאיתנו אנחנו יושבות בחוץ
חחח לא ממש
כן, תכף ה fbi דופקת לי בדלת
אני כל יום עושה הליכה עם חברה,עם מסיכות כמובן
כן חחח איפה שאני גרה מרחקים מבית לבית זה חמש מטר סו יאי
אפשר להיפגש,
רק צריך להיות אחראי..
בסופו של דבר אם תדבקי את וההורים שלך תסבלו מזה, לא אף אחד אחר
אמא שלי לא מוציאה אותי מהבית, לא נסעתי באוטובוס כבר מפברואר(כשהייתי נוסעת באוטובוסים באופן יום יומי). האופציה היחידה שלי היא לעשות משמרות במדא אז אלו החיי חברה היחידים שיש לי בזמן הזה.
אנונימית
עשיתי פיקניק בסגר על מה אתם מדברים