3 תשובות
לדעתי כדאי לך ללכת, הייתי בהרבה התנדבויות שלא היו שם אנשים שאני כבר מכירה וזה לגמרי סבבה. מה ההתנדבות?
בהחלט מציעה לך ללכת :)
תבואי בגישה טובה, את עושה משהו טוב
תבואי בגישה טובה, את עושה משהו טוב
שואל השאלה:
אריזת אוכל לנזקקים
אריזת אוכל לנזקקים
אנונימית