5 תשובות
לא נורא, יום שישי! תאזני במשהו אחר;)
בסדר לא נורא זה חד פעמי.. הכול בסדר
היי היום עדיין לא נגמר את יכולה אם בא לך לפצות על זה ולעשות נגיד אימון
שואל השאלה:
לא אוהבת לעשות ספורטט
לא אוהבת לעשות ספורטט
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכםם
תודה לכםם
אנונימית
באותו הנושא: