5 תשובות
מעדיפה שזה ישאר ככה את האמת
גם אני אני בכיתה י עם מחנכת גם חדשה
פשוט עצוב ..
אבל לפעמים מעדיפה להישאר בבית הביהס לפעמים לא עושה לי טוב .
פשוט עצוב ..
אבל לפעמים מעדיפה להישאר בבית הביהס לפעמים לא עושה לי טוב .
שלצערי אני כן מכיר את הכיתה שלי.
הם אנשים מעצבנים.
הם אנשים מעצבנים.
מסכימה לגמרי שזה עצוב, אבל אין מה לעשות עם זה. הבית ספר הוא אחד הגורמים הכי גבוהים להדבקה ואם היו נותנים לכולם ללכת כרגיל לבית ספר המצב היה נורא.
עצוב:(
באותו הנושא: