13 תשובות
אני מסרבת לך, טוב?
תתאמץ יותר
אני דוחה אותך, טוב?^ אם כבר
אבל אל תכתבי ככה, זה לא יפה
פשוט תכתבי שאת לא מעוניינת או שיש לך חבר
אל תהיי רעה, יש בן אדם מאחורי המסך
אבל אל תכתבי ככה, זה לא יפה
פשוט תכתבי שאת לא מעוניינת או שיש לך חבר
אל תהיי רעה, יש בן אדם מאחורי המסך
אני לא מעוניינת, טוב?
סתם לא זה מרושע
תגידי לו בצורה יפה שאת לא בעניין
תגידי לו בצורה יפה שאת לא בעניין
לא טוב
שואל השאלה:
אם אני יגיד "אממ לא" זה נורא?
אם אני יגיד "אממ לא" זה נורא?
אנונימית
או שתרשמי
אני חוסמת אותך,טוב?
אני חוסמת אותך,טוב?
למה אתן דוחות פה
תכתבי לו שאת פחות בעניין, למרות שנשמע לי לא לגיטימי לפסול מישהו על המשפט הזה, מבחינתי זה נחמד לגמרי אבל החלטה שלך
תכתבי לו שאת פחות בעניין, למרות שנשמע לי לא לגיטימי לפסול מישהו על המשפט הזה, מבחינתי זה נחמד לגמרי אבל החלטה שלך
הייתי צינית אל תהי מרושעת, תגיד לו "מצטערת אני פחות בעניין"
כן זה ממש נורא אם תכתבי "אממ לא" זה מתנשא, מגעיל ומעליב
לא לטעמי טוב?
תעני לו שלא טוב מה את מסתבכת
באותו הנושא: