7 תשובות
וואו איזה מזלזל מה שקרה לך עם המורה לתנך
אצלי זה מקרה דומה
לפני כמה ימים הייתה לנו תקופה של עומס מטורף במבחנים והמורה לספרות שלנו נותנת לנו מליון שיעורים כל שיעור והיא גם ממש ממהרת בחומר אז ביקשנו ממנה אם אפשר פעם אחת בלי שיעורים והיא אמרה "ספרות זה מקצוע חשוב ובלי תירגול לא תצליחו בבגרות"
ואני כזה הבנו שהוא חשוב אבל אי אפשר פעם אחת בלי שיעורים?!
אצלי זה מקרה דומה
לפני כמה ימים הייתה לנו תקופה של עומס מטורף במבחנים והמורה לספרות שלנו נותנת לנו מליון שיעורים כל שיעור והיא גם ממש ממהרת בחומר אז ביקשנו ממנה אם אפשר פעם אחת בלי שיעורים והיא אמרה "ספרות זה מקצוע חשוב ובלי תירגול לא תצליחו בבגרות"
ואני כזה הבנו שהוא חשוב אבל אי אפשר פעם אחת בלי שיעורים?!
מבחן בעברית שהיה שלוש נושאים משם שלא למדנו וזה לא היה אשמתנו המורה שלנו יצאה לחופשת לידה והיה כמה שבועות שלא למדנו עברית עד שהביאו מורה
דיברתי עם המורה בטלפון בקשר למצלמות בזום
אני: "זה גורם לי להתקף חרדה"
המורה: "נו אז, גם אני לא אוהבת מצלמות"
רבע שעה של התענוג הזה 3>
אני: "זה גורם לי להתקף חרדה"
המורה: "נו אז, גם אני לא אוהבת מצלמות"
רבע שעה של התענוג הזה 3>
לא
פשוט היא שמה את הציונים שכל אחד קיבל , וכל השכבה עדיין מתלוננת עליה ..
עכשיו היא קצת נרגעה שזה לפחות משהו ..
ויש לי איתה שיעור עוד שעה אז מקווה לטוב..
פשוט היא שמה את הציונים שכל אחד קיבל , וכל השכבה עדיין מתלוננת עליה ..
עכשיו היא קצת נרגעה שזה לפחות משהו ..
ויש לי איתה שיעור עוד שעה אז מקווה לטוב..
אנונימית
^שפורפרות
אני בהלם
אני בהלם
ביקשנו מהמורה לאלקטרוניקה שתסביר משהו בשיעור והיא אמרה בעיה שלכם , עשיתי את זה פעם אחת לא הקשבתם זה לא בעיה שלי
ואז היא ראתה את הציונים שהיו במבחן, ואז היה זום איתה ועם המחנכת והיא אמרה שאם הייתם צריכים עזרה אתם הייתם צריכים לשאול אותי , והמחנכת שלנו הייתה לצידה שזה הכי הזיה.
עזבו את זה שאני קיבלתי 90 ..
אבל עדיין כל הכיתה קיבלה ציונים לא טובים.
ואז היא ראתה את הציונים שהיו במבחן, ואז היה זום איתה ועם המחנכת והיא אמרה שאם הייתם צריכים עזרה אתם הייתם צריכים לשאול אותי , והמחנכת שלנו הייתה לצידה שזה הכי הזיה.
עזבו את זה שאני קיבלתי 90 ..
אבל עדיין כל הכיתה קיבלה ציונים לא טובים.
נראה לי שמתי שעשיתי במבחן במדעים אז המורה אמרה שקיבלתי 81 ואז אני רואה שהיא הורידה לי ל72 ואז שאלתי אותה למה וכל זה הרי אמרת שקיבלתי 81.. והיא פשוט לא התייחסה אל זה
באותו הנושא: