8 תשובות
קיבלתי 26 בהיסטורה stfu
אנונימית
זה ציון מקסים יקירה.
זה ממש טוב אין לך מה לגשת
לא זה ציון מדהים!! המון היו רוצים ציון כזה אבל אם את מרגישה שזה פחות ממה שציפית וקיווית את יכולה ללכת על זה
שואל השאלה:
^סתם בוחן
^סתם בוחן
אנונימית
ממש ממש ממש מה שאת מרגישה אבל זה ממש תלוי כי זה סתם לחץ מיותר ואת צריכה לבדוק לפני אם לוקחים את הציון הגבוה או הציון השני לפני:)
ציון מעולה!! אין צורך לא הייתי ניגשת.
ואל תשווי את עצמך לחברות תזכרי שכל אחד הוא שונה
ואל תשווי את עצמך לחברות תזכרי שכל אחד הוא שונה
באותו הנושא: