6 תשובות
אני אוהבת להרביץ למשהו שמעצבן אותי.
מה לי ולדברים רקים.
פעם אחת הבאתי *בטעות* בוקס לקיר... מפה לשם חזרתי עם תפרים הביתה.
!נא לא לשאול איך זה קרה!
אני לא.. גם לא הייתי נותן לך לעשות בייביסיטר לילדים שלי.
שואל השאלה:
איך זה קרה
חחח סיפור ארוך.
שואל השאלה:
אה
אני דווקא אוהבת להרביץ לדברים קשים למחצה - קשים, אבל רכים מספיק כדי שאני לא אשבור שום דבר