3 תשובות
אם זה לעבודה אז תשובה בסטיפס לא תספק - כדאי לקרוא על מערכת הנשימה והלב בזמן ביצוע פעילות גופנית. בקצרה - מערכת השרירים זקוקה לחמצן ואנרגיה על מנת "להספיק" לעשות את הפעילות ולכן הלב עובד קשה יותר על מנת להזרים דם לכל חלקי הגוף - הדם נושא בתוכו את אותה אנרגיה לתאים. כשהלב עובד קשה יותר על מנת לעמוד בעומס אנחנו חשים זאת בעלייה בדופק.
שואל השאלה:
אני צריכה תשובה קצת יותר ספציפית, זה לעבודה בספורט.. תודה!
אני צריכה תשובה קצת יותר ספציפית, זה לעבודה בספורט.. תודה!
כי ככל שאת מתאמנת יותר ככה הדופק עולה יותר מקווה שעזרתי
באותו הנושא: