13 תשובות
שנתנו לך חובה באמת או חובה
תגידי שזו הייתה מתיחה או משהו
בהצלחה
דבר ראשון ספרי פנים מול פנים זה הכי חשוב
והסיפור כיסוי אל תגידי לו שעבדת עליו , ספרי את האמת. ככה יהיו לו פחות אמון בך אם תגידי לו שזה מתיחה זה טוב לשקר לו. אל תשקרי לבן אדם שאת אוהבת, מקסימום קצת פאדיחה
תהיי ישרה, אל תמציאי שטויות.
אם אתם לא כלכך קרובים, אני מנסה שתנסי להתקרב יותר (נפשית) ולדבר איתו על נושאים עמוקים יותר.
אם תספרי לו את זה כשאתם לא כלכך קרובים הוא יכול להרתע.
ומציעה לך קודם לקרוא את זה ולהיות בטוחה שאת רוצה איתו מערכת יחסים זוגית :
תהיי כנה איתו ותתנהגי כרגיל אחר כך, למה צריך לשקר
שואל השאלה:
לכול התגובות של הכנות.
אני ילדה ביישנית והוא החבר הכי טוב שלי ואני מפחדת להרוס את זה.
תנסי להבין אם הוא מרגיש כמוך, תני רמזים תשאלי אולי חברה או חבר טוב שישאלו אותו עליך
אני מבינה שאת מפחדת, אבל צריך לקחת סיכונים בחיים.
אני חושבת שהוא יעריך את זה יותר אם תהיי כנה איתו, אף אחד לא אוהב שאומרים לו דברים בתור מתיחה. ואני לא חושבת שזה יהרוס כלום, זה תלוי בהתנהגות שלך. אם תתנהגי כרגיל, הוא ירגיש יותר בנוח והכל יהיה בסדר.
בהצלחה!
1. תחכי אחרי הסגר כי וואטסאפ זה לא מקום טוב להגיד את זה
2. אל תשקרי, אם הוא לא מרגיש אותו דבר לא נורא.
שואל השאלה:
אנשים אל תדאגו ידיד שלי עזר לי הקראש 99% מעוניין בי כי הידיד שאל אותו את זה והוא אמר כן תודה לכל מי שעזרו לי פה:(
שזה היה בצחוק /מתיחה ותעדכי את והקראש ביחד?
אנונימית
שואל השאלה:
אני אעדכן, היום אני שואלת כנראה:)