7 תשובות
לא מורידים אותו לפנמ השינה?
לא מורידים אותו כל התקופה של הגשר
שואל השאלה:
כדורי אופטלגין זה טוב?
כדורי אופטלגין זה טוב?
אנונימית
תבלעי כדור או שתקחי תרופה אם ממש כואב לך במקום צפציפי וזה דוקר אותך תשימי קצת שעווה
אני מבין אותך ככ זה כאב בלתי נסבל
אני הייתי שותה משהו חם ובולע כדור ומנסה להירדם
אני הייתי שותה משהו חם ובולע כדור ומנסה להירדם
ככה זה, תשתי מים או תה אם את יכולה תרגעי ואז תנסי לישון רגועה אם את באמת צריכה עזרה תנסי לאוורר את החדר באוויר קר מבחוץ בשביל שינה את צריכה אזור קריר ורגליים מחוממות
תבלעי כדור
באותו הנושא: