5 תשובות
כלום. יש לו חברה זה יעבור עם הזמן
אני גם במצב הזה עכשיו
אנונימי
תחשבי על זה ככה. הוא אף פעם לא היה שלך, ויכול להיות שהוא אף פעם לא יהיה. את חייבת להשלים עם המצב. תהיי שמחה בשמחתו, תהיי שמחה בשבילם כאילו את החברה שלו. ואל תאשימי את עצמך אם את עדיין רוצה אותו או אם את מקנאה. זה לגיטימי. אבל מה שכן, תזכרי: זה לא אומר שאת לא מספיק טובה בשבילו. זה רק אומר שהוא לא מספיק טוב בשבילך. מה ששלך יהיה שלך ותמיד יהיה שלך. מה שמיועד לך יותר טוב מזה. אז תתייחסי לזה באהבה ובקבלה, תביני שזה הסימן שלך לשנות כיוון, ולהמשיך הלאה.
לא חסר גברים בעולם. את יכולה למצוא מישהו אחר הרבה יותר שווב
כואב. מבאס. מרגיז.
רגשות כאלו הם טבעיים וזמניים.
כי מי שלא רוצה אותך, מפנה מקום למי שיאהב אותך.
למדת שאת מסוגלת לאהוב, מסוגלת לפתוח את הלב.
זה לא שאת לא מספיק טובה - זה פשוט לא נועד.
כך זה קורה בחיים .
ההמלצה שלי היא לגייס את ההגיון , לעזור לרגש להתגבר.
הכאב שלך הוא זמני ויעבור.
תוכלי לעזור לכאב לעבור דרך ההגיון.
להבין שלא נועד. אף אחד לא אשם.
כמו שגם את לא תתאהבי בכל אחד , ואולי גם לך יש משיהו שיש לו קראש עליך- ואת לא בעניין.
באמת שזה עוזר לחשוב כך.
קחי קצת זמן לעכל, והחליטי שאת ממשיכה הלאה.
וכמו שנדלקת עליו, כך תידלקי על מישהו חדש .(הנה גפרורים).
את ראויה לאהבה, מגיע לך שיאהבו אותך.
וזה יקרה , ואז תהיי מאושרת.
מאמינה בך.
בהצלחה.