8 תשובות
לעקור לעצמך את השפתיים
דיי פיק מי
מרגיש לי כאילו אני כתבתי את השאלה
אנונימית
חחח זה חמודד
קורה לי גם הרבה, פשוט לנשוך טיפה את הלשון או הלחי
אנונימי
זה מציק, אבל זה המצב ואין איך לשנות אותו.
זה נורמלי, אגב.
שואל השאלה:
הורים שלי שונאים אחד את השני הם האנשים האחרונים שאני מצליחה לדמיין אותם שוכבים
אנונימית
זה מרגיש לי כאילו אני כתבתי את השאלה לול
אנונימי
אני מבין את ההרגשה אבל אין בזה אמת את לא צריכה להפסיק בכוח
אף אחד לא נראה פחות טוב כשהוא מחייך