6 תשובות
די הכל בסדר
אני מאמינה לך שזה קשה אבל באמת שכדאי לך לנסות להילחם על זה
אני לא יודעת כל כך איך לעזור לך..
אבל נעצתי מקווה שזה עוזר :)
תנשמי קודם כל להירגע לשחרר את הדמעות
תנסי קצת לבחון מחדש את הקשר
לפעמים לא הכל תמיד מסתדר
הכל בסדר. אני מאמינה שאם את באמת אוהבת אותו למרות הקושי זה לא מה שיגרום לכם להיפרד
תנסי להיזכר עד כמה אתם אוהבים אחד את השני מתי שאתם רבים
תנסי להמנע מהריבים האלו ולהחליף נושא או להישאר רגועה, אולי תדברו יותר או שתביאי לו כאלה מתנות למשל את יכולה להזמין לו הביתה מגש פיצה ולבקש שיכתבו לו בפנים משהו (תמיד רציתי לעשות את זה כשיהיה לי חבר חחח)

בכל מקרה, תתמקדי בהווה ותזכרי עד כמה אתם אוהבים אחת את השני מתי שאתם רבים...
מקווה שעזרתי 3>