10 תשובות
שונאים
מה יש ליהנות ?
אחלה עם זה
מתעב
שונאים
שונאים
יש מישהו שאוהב כאילו??
כל דבר שקשור לבית ספר פשוט כיף לי בטירוף
חולה על זה בערך:)
סוף סוף אני יכולה לקום מאוחר להישאר בפיגמה
ולא לראות תאנשים שאין לי כוח לראות
לא נהנית ולא שונאת
זה פשוט סבבה כזה. עדיף לי את זה מאשר כל יום לקום ב7 לבצפר
לכל דבר יש יתרונות וחסרונות אבל כבר נמאס לשבת בבית אז שונא את זה