5 תשובות
אני חושבת שקרתא פה אי הבנה אחת גדולה תסבירי לה בנחת...לא למהר חברות כזאת צריך לשמור "מילים עוזרות ופוגעות"
שואל השאלה:
רשמתי לה הודעה ארוכה באמת של כול הקטע שהיה ולמה היא עשתה את זה ושנורא נפגעתי ושרק דאגתי לה ולא היה לה מה לומר כי היא ידעה שהיא עשתה משהו לא בסדר אז פשוט זה נגמר הכוח
אנונימית
אי אפשר לרדוף אחרי אנשים, אם אנשים עושים טובות על להיות חברים שלך אז הם לא שווים את זה והם לעולם לא יהיו חברים אמיתיים.
אני מבינה זה קשה, גם לי כרגע אין כל כך חברים כמו שהיו לי ואני פחות בקשר עם החברה הכי טובה.. אבל עוברים את זה זה בכללי תקופה קשה למצוא חברים אחרים בגלל הקורונה אבל תחזיקי עוד קצת ותמצאי אנשים אחרים
מעולה!היא ענתה אם את רוצה להגיד..
^^נכון אם היא לא מבינה אז די זה יהיה קשה אבל את תעברי את זה