6 תשובות
תקשיבי, קרבי מלמד אותך שיעור לחיים זה נותן לך מלא כלים לעתיד עם חס ושלום כמה שנים אחרי הצבא תתקלי במחבל או משהו את תדעי איך להגן על עצמך בצורה הכי טובה שאפשר מהדברים שלמדת בצבא, חוץ מזה זה חוויה מושלמת שלא שוכחים בחיים , ועזבי הכל הכי חשוב שאת שם בשביל להגן על המדינה שלך את אשכרה עושה משהו עם החיים שלך ולא יושבת כל היום במשרד עם מחורר דפים
כי בלי צבא נמות
שואל השאלה:
תשובה ראשונה כתבת משפט ראשון אני לא מדברת על קרביים רק על גבנקיים
ואח שלך כמובן שצבא חשוב אבל תמיד מתנהגיים כאילו צבא זה הרבה יותר משירות לאומי שאפילו פקידה שלא עושה כלום(כמו אחותי) תורמת יותר מבן שירות שעושה במדא לדוגמא
תשובה ראשונה כתבת משפט ראשון אני לא מדברת על קרביים רק על גבנקיים
ואח שלך כמובן שצבא חשוב אבל תמיד מתנהגיים כאילו צבא זה הרבה יותר משירות לאומי שאפילו פקידה שלא עושה כלום(כמו אחותי) תורמת יותר מבן שירות שעושה במדא לדוגמא
אנונימית
ברור שגם גוב תורמים כל תפקיד בצבא תורם, עדיף קצת על כלום.. גם עם תהיי פקידה עדיין תרמת למדינה פשוט עם אפשר יותר ורוצים יותר אז למה לא חחח
שתייהם זו תרומה למדינה אין הבדל
איך את יכולה להתעלם מקרבי? זה כמעט חצי צבא. באותה מידה אני יכולה להגיד נתעלם מכל מי שהעושה משהו במעט משמעותי בשירות הלאומי שלו. מה גם שאפילו פקידה תורמת המון לצבא ועוזרת לתפקוד שלו ומשפיעה בעקיפין על חיילים קרביים.
איך את אפילו משווה שנה שנתיים של שירות לאומי שהמקסימום שיכול לקרות לך זה תה חם שנשפך עלייך לאנשים שהיו בצבא, חלקם מתו וחלקם יצאו עם טראומה לכל החיים...
זו מסגרת הרבה הרבה יותר נוקשה אין מה להשוות.
איך את אפילו משווה שנה שנתיים של שירות לאומי שהמקסימום שיכול לקרות לך זה תה חם שנשפך עלייך לאנשים שהיו בצבא, חלקם מתו וחלקם יצאו עם טראומה לכל החיים...
זו מסגרת הרבה הרבה יותר נוקשה אין מה להשוות.
אנונימית
באותו הנושא: