7 תשובות
מזדהה עם ההרגשה שלך, אבל אצלי זה באמת בתקופות
פתאום אני יכולה להבין כמה אני דפוקה.

אם את מרגישה כך כבר תקופה אני ממליצה לדבר עם הרופאת משפחה ולראות מה היא אומרת, יתכן ואת בדאון, או דיכאון
שואל השאלה:
זה לא דכאון ... או דאון
אנונימית
כבר שכחתי איך זה מרגיש..
הלוואי והייתי זוכרת
אנונימית
איך זה מרגיש? לא יודע.. רגיל כזה, אין משהו מיוחד.
ותדעי שהתקופה בסוף כן תעבור, תקופה - לשון תוקף, ולכל תוקף יש פג תוקף.
את צריכה להיות חזקה ואת בסדר גמור.
גם אני שואלת את עצמי איך זה מרגיש :(
כנל, מצטרפת לשאלה