6 תשובות
בדרך כלל אין בחילות בפעם הראשונה. אבל אם זה באמת בצבע של דם אז כנראה שקיבלת.
תודיעי לאמא שלך, אין מה להתבייש
בהצלחה:)
בהצלחה:)
מזל טוב(:
ככה אמור להיות
ככה אמור להיות
שואל השאלה:
רעיונות איך להגיד זה ממש מביך אותי
רעיונות איך להגיד זה ממש מביך אותי
אנונימית
לגיטימי
פשוט תבואי אליה ותגידי אמא קיבלתי מחזור ראשון
קצת מפדח
אבל בקטנה
תזכרי שלה קרה אותו דבר
פשוט תבואי אליה ותגידי אמא קיבלתי מחזור ראשון
קצת מפדח
אבל בקטנה
תזכרי שלה קרה אותו דבר
מחזור בפעם הראשונה יכול להיות גם בצבע חום ואין לך מה חהתבייש פשוט תאמרי לה ותשימי פד או צמר גפן כי אחרת תלכלכי את הבגדים וזה יכול לעבור למיטה. ואגב נהוג לומר "מזל טוב" (עכשיו את אישה ובעתיד תוכלי להביא ילדים).
אנונימית
באותו הנושא: