11 תשובות
כן.. בעשור הבא
פחות
לא, (המצב הכלכלי שלנו לא בשמים בא נגיד)
לא
לא מביאים אבל אם אני אבקש הם נותנים לי בכיף למרות שאני כמעט תמיד לא מבקשת אני לא אוהבת לבקש כסף
לא, אבל לפעמים אני פורטת שתרות גדולים למטבעות ואז נותנים לי בארך עשר שקלים בנוסף
אנונימית
לא. ולא ארצה.
לא
לא
לא וטוב שכך
באותו הנושא: