8 תשובות
כי אתה שונה
אנונימית
שואל השאלה:
וואלה אנונימית תודה
אנונימי
יש ילדים שהם טיפשים
לא משנה מה יש לך או איזה צבע עור אתה
כולם בני אדם פשוט אל תתיחס לאנשים כאלה
תסביר להם במפורש שאתה לא צריך שום עזרה, ושזה לא מרגיש לך בנוח שזה היחס שאתה מקבל אתה לא שונה מאף אחד אחר
אנונימית
שואל השאלה:
לא הילדים המורים
אנונימי
סליחה אני הייתי בהלם תרבות
אמרת המורים?
שואל השאלה:
אנונימית אני אומר עדיין מצמידים לי סייעת ואני פשוט שונא את זה!!!!
אנונימי
הייתה לי חברה עם שיתוק מוחין ברמת תפקוד גבוהה מאוד, היא הייתה בכיתה מובחרת עם ציונים לא רעים, השתלבה מעולה מבחינה חברתית והכל, אך היה לה שיתוק קל בחצי מהגוף (קצת צליעה ברגל אחת וקושי בשימוש באחת מהיידים) ואם לא הייתה אומרת לי שיש לה שיתוק מוחין לא הייתי יודע,
ובכל זאת יש לה סייעת, אין לה צורך בה, והייתה מסתדרת מעולה גם בלעדיה, פשוט יש קריטריונים מסוימים שאם אתה עומד בהם מגיעה לך סייעת (יכול להיות שזה קשור באחוזי נכות או משהו), אני אומר, תנצל את זה ואין מה להתבייש, בטוח שיש הרבה שמקנאים בך, ואם הרי כמו שאתה אומר אתה לא צריך עזרה אז תוכל לבקש ממנה שתשב בצד השני של הכיתה ולא תתערב/תעזור כל עוד אתה לא מבקש ממנה.
אנונימית