12 תשובות
אממ חלק יותר פעיל זה אמא
אמא ברור
אבא שלי לא גר איתנו ויש לי סיבות פחות לאהוב אותו
אמא
אנונימית
אוהבת יותר את אמא
לא בקשר עם אבא
אמא
אבא נראה לי
DF1
השאלה האמיתית היא את מי אני פחות שונאת
את אבא.
חחחחחח בול^
DF1
אני לא יודעת... נראה לי אמא
אבא בלי שאלה בכלל
/..
רק אצלי שניהם פעילים באותה מידה?
יש לי טיפה יותר שיחות וחיבור עם אמא
אבל אני אוהבת את שניהם בדיוק אותו הדבר