12 תשובות
אממ חלק יותר פעיל זה אמא
אמא ברור
אבא שלי לא גר איתנו ויש לי סיבות פחות לאהוב אותו
אבא שלי לא גר איתנו ויש לי סיבות פחות לאהוב אותו
אמא
אנונימית
אוהבת יותר את אמא
לא בקשר עם אבא
לא בקשר עם אבא
אמא
אבא נראה לי
השאלה האמיתית היא את מי אני פחות שונאת
את אבא.
את אבא.
חחחחחח בול^
אני לא יודעת... נראה לי אמא
אבא בלי שאלה בכלל
רק אצלי שניהם פעילים באותה מידה?
יש לי טיפה יותר שיחות וחיבור עם אמא
אבל אני אוהבת את שניהם בדיוק אותו הדבר
אבל אני אוהבת את שניהם בדיוק אותו הדבר
באותו הנושא: