5 תשובות
אם עוד לא ניסית לגשת ולדבר איתו אז לכי על זה אין לך מה להפסיד חבל לפספס הזדמנות
אם ניסית וראית שאין נכונות מהצד השני וזה לא זורם תמשיכי הלאה זה כנראה לא שלך :)
שואל השאלה:
היי לא ניסיתי ואני בכלל לא יודעת איך
אנונימית
סטורי / לגשת אליו / להחמיא לו על משהו יכול להשאיר טעם טוב לעוד! תמיד עדיף אבל פנים מול פנים ככה נשאר ממך יות זיכרון :)
אני חושבת שכדאי לך ללכת על זה, תכתבי לו הודעה או תגיבי על סטורי (לא משהו קריפי מדי כן?). למה לא? אולי יצא לך מזה זוגיות.. בהצלחה :)
דבר ראשון תמיד כשמתהבים החשיבה הראשונה היא "אין לי שום פאקינג סיכוי עם הדבר המושלם הזה"

דבר שני זה לא מוריד לנו בכלל שאת מגיבה לסטורי זה מראה לנו שאת בעניין ושאת עם ביטחון וזורמת ומגניבה וכל זה אז תעשי את זה גם שלחי לנו מימס.