התחברות
הרשמה
זה הגיוני שחישבתי ממוצע בגרות עם חמש עשרה יחידות מגמה ואחד עם עשר יחידות מגמה וההבדל ביניהם הוא רק נקודה?
13 בפברואר 2021, 16:19
בגרות
בגרויות
2 תשובות
כן
E
ErO
שואל השאלה:
נקודה זה לא הרבה נכון?
אנונימית
באותו הנושא:
זה הגיוני שרוצים להשאיר אותי שנה בכיתה י"א בגלל ממוצע 70?
אם ממוצע הבגרויות המקורי של מישהו הוא 95, הגיוני שעם בונוסים הממוצע שלו יהיה 102?
הגיוני שאני מתבאסת ממוצע 94 במתמטיקה כיתה י, 5 יחל מואץ?
זה הגיוני ממוצע בגרות 102 בלי בונוסים?
אוף לפי מה שחישבתי אסי ינצח :(
מה נחשב ממוצע בגרות ממוצע בישראל?
ממוצע 81 זה טוב..? כיתה יא - ממוצע בגרויות
הגיוני שחישבתי תרגיל עם זוויות ויצאה לי זווית אחת ששווה 7.5 מעלות? (דגש על החצי)
איך ממירים ממוצע בגרויות רגיל לממוצע בגרויות לפי החישוב של האינברסיטה העברית.
הגיוני שחישבתי וכל זה 900 קלוריות בערך?
באוניברסיטה מסתכלים על ממוצע בגרויות משוקלל (כולל בונוסים) או ממוצע בגרויות בלי בונוסים?