7 תשובות
מאמינה ומקווה שכןן
בהצלחה❤
כן אתה תותח ואתה יודע את זה
ושוב, מילים שלך- תמיד יש מועד ב'
אני בטוחה שילך מעולה אם התכוננת
בהצלחה :)
שואל השאלה:
סנדי אני ממש בלחץ
אנונימי
אבל אין לך סיבה להיות בלחץ
אתה מעולה ממש, זה רק המעמד שמלחיץ
אתה הולך לצלוח אותה בענק אתה והיסטוריה זה צמד מדהים
מאמינה שילך לך טוב אם התכוננת
שיהיה לך בהצלחה :)
תכין מימז, אם אתה מצליח ליצור מימז וצוחק מהם סימן שאתה מוכן