6 תשובות
תמיסי במיים תערבבי ותשתי
שואל השאלה:
תודה לכולם:)
תודה לכולם:)
בבקשה.. אחרי הכל בשביל זה אנחנו פה.
את יכולה לקחת אדוויל (advill) או נורופן שאותם יש בם בנוזלים, אבל בשעות כאלה הכי טוב לישון, ובמידה ומחר לא מרגישים טוב לקבוע תור לרופא/ת משפחה.
את יכולה להמיס את הכדור במים ולשתות
יש אקמול בנוזל תבדקי בסופר פארם...
באותו הנושא: