3 תשובות
שואל השאלה:
זהו שזה מצב של דיכאון כרוני וממש קשה לי והוא רואה את זה ואני בדרך כלל עם עצמי שאני בדיכאון והוא בא לחבק אותי תמיד שאני בוכה או משהו ואז אני פשוט מעיפה אותו ממני כי אני אוהבת להיות לבד שאני עצובה.
אני רוצה שיראה אותי כמו שהייתי פעם שמחה בלי בעיות וחופשייה
זהו שזה מצב של דיכאון כרוני וממש קשה לי והוא רואה את זה ואני בדרך כלל עם עצמי שאני בדיכאון והוא בא לחבק אותי תמיד שאני בוכה או משהו ואז אני פשוט מעיפה אותו ממני כי אני אוהבת להיות לבד שאני עצובה.
אני רוצה שיראה אותי כמו שהייתי פעם שמחה בלי בעיות וחופשייה
אנונימית
שואל השאלה:
להיות שמחה בשביל עצמי זה קשה לי מאוד...
להיות שמחה בשביל עצמי זה קשה לי מאוד...
אנונימית
שואל השאלה:
אני בדיכאון 3 שנים הייתי בטיפולים לא עובד ולדבר עם אנשים עוד יותר לא עוזר לי
אני בדיכאון 3 שנים הייתי בטיפולים לא עובד ולדבר עם אנשים עוד יותר לא עוזר לי
אנונימית
באותו הנושא: