5 תשובות
כנראה כי יש לך מתחת ל-50 נקודות אמינות
כנראה משום שאת מתחת ל-50 נקודות אמינות, שאז נשללת האפשרות של עריכה
שואל השאלה:
אוף
אנונימית
אבל אל דאגה, אם תמשיכי להיות פעילה ולא תעברי על החוקים כך שהנקודות אמינות לא ירדו לך שוב, אז הנקודות יעלו לך באופן אוטומטי בהתאם לפעילות שלך באתר

ואת גם יכולה לבקש מנאמן לערוך לך את השאלות והתשובות כל עוד ולא עברה יממה מאז כתבת את התשובה
אם את מתחת ל-50 נקודות אמינות, אינך יכולה לערוך שאלות/תשובות. לאחר 50 נקודות ומעלה, תוכלי לערוך. על מנת לעלות את האמינות יש לא לעבור על חוקי האתר ולהיות פעילים. למען האמת, עד שתגיעי ל-50 נקודות אמינות לא תוחייבי להיות פעילה.