5 תשובות
עדיף גם לחטאות
לא, זה לא מספיק, את צריכה מי מלח בשביל "לשרוף" את הבקטריות, ואז משחה שתשמור על העגילים.
הליקס יכאב לך הרבה זמן, זה עגיל קשה וחשוב שיחלים טוב, גם אם תרגישי שאת יכולה לישון על הצד של ההליקס, עדיין אל תישני, תני לו להחלים טוב טוב אחרי כמה חודשים
עדיף לחטאות גם אבל לא יותר מידי כי גם לחטאות יותר מידי זה לא טוב
שואל השאלה:
הבעיה שאני לא מצליחה לחטא את ההליקס כי העגיל עצמו ממש גדול והקיסם לא נכנס מתחת לעגיל, ואני בקושי יכולה לגעת בו כדי לשים את המשחה מרוב שהוא כואב
תעשי אתזה לאט לאט ובעדינות