9 תשובות
אני מהלמעלה
xm1
מהלמעלה אל תמציאו לי כל מני שיטות עכשיו ככה זה הנורמאלי
אני מהלמעלה גם בחיים לא הבנתי איך אוכלים מהלמטה בלי שזה ישבר
מלמעלה
אבל בכללי קרמבו זה לא דבר נחמד
הדתיים נוהגים לאכול את הקרמבו מהביסקוויט מפני שברכתו מזונות, ואילו הקרמבו עצמו ברכתו שהכל, וברכת מזונות קודמת לברכת שהכל
אנונימי
החלפת תמונה נכון? בדוק החלפת תמונה אין מצב לא ראיתי את זה מקודם
נאצי
קרמבו אוכלים מהלמטה