9 תשובות
אני מהלמעלה
מהלמעלה
מהלמעלה אל תמציאו לי כל מני שיטות עכשיו ככה זה הנורמאלי
אני מהלמעלה גם בחיים לא הבנתי איך אוכלים מהלמטה בלי שזה ישבר
מלמעלה
אבל בכללי קרמבו זה לא דבר נחמד
אבל בכללי קרמבו זה לא דבר נחמד
היי אח
הדתיים נוהגים לאכול את הקרמבו מהביסקוויט מפני שברכתו מזונות, ואילו הקרמבו עצמו ברכתו שהכל, וברכת מזונות קודמת לברכת שהכל
אנונימי
החלפת תמונה נכון? בדוק החלפת תמונה אין מצב לא ראיתי את זה מקודם
נאצי
קרמבו אוכלים מהלמטה
קרמבו אוכלים מהלמטה
באותו הנושא: