13 תשובות
שיראה לי שהוא מבין באמת ואז אולי
לא אקח בשום גיל כי גם בגיל 60 אנשים מאמינים לכל שטות בטלוויזיה
שואל השאלה:
מה שכתבת די מכליל, אני לא בטוחה אם הבנתי עד הסוף מה שכתבת, אז אתה בעצם מבטל כל דעה פוליטית..? אם כן מה עם הדעה הפוליטית שלך? אתה היחיד שלא מושפע משטויות בטלוויזיה?:/
מה שכתבת די מכליל, אני לא בטוחה אם הבנתי עד הסוף מה שכתבת, אז אתה בעצם מבטל כל דעה פוליטית..? אם כן מה עם הדעה הפוליטית שלך? אתה היחיד שלא מושפע משטויות בטלוויזיה?:/
אנונימית
אני חושב שתמיד צריך לתת מקום לכולם להביע דעה והדעה של כולם נחשבת. יש ילדים שמעורים בפוליטיקה יותר מאכבר מבוגרים. ואני חושב שבמיוחד בתקופה הזו בתקופת הקורונה דעתם של נערים מתחת לגיל 18 חשובה יותר מאי פעם. הם נפגעו הכי הרבה, וכרעם ביום בהיר כוח עליון פשוט הכריח אותם להתבגר בשנה אחת בצורה חדה.
מעל 14 אני מניחה.
הדעה שלי היא שצריך לחשוב ולא להצביע מה שאומרים לך הכי הרבה.
כולם שנאו את טראמפ למרות שעצר 5000 פדופילים פתח 6.5 מליון משרות ועשה שלום עם 3 מדינות אוייב
ואהבו את אובמה למרות שפתח 7 מלחמות ובממוצע שיגר פצצה כל 20 דקות כשהיה נשיא.
זו דוגמא לזה שאנשים חושבים רק מה שאומרים להם כי התקשורת הייתה נגד טראמפ, אם בודקים כמו שצריך אני בעד
כולם שנאו את טראמפ למרות שעצר 5000 פדופילים פתח 6.5 מליון משרות ועשה שלום עם 3 מדינות אוייב
ואהבו את אובמה למרות שפתח 7 מלחמות ובממוצע שיגר פצצה כל 20 דקות כשהיה נשיא.
זו דוגמא לזה שאנשים חושבים רק מה שאומרים להם כי התקשורת הייתה נגד טראמפ, אם בודקים כמו שצריך אני בעד
שואל השאלה:
אהה חחח בהתחלה הבנתי אותך לא נכון
אומנם אני לא יכולה חהסכים עם מה שכתבת כי אני לא מעורבת בכלל בפוליטיקה בארהב ולא מודעת לתפקוד של אובמה או טראמפ כנשיאים, אבל הבנתי את הדוגמא ואת מה שכתבת, פשוט בתגובה הראשונה זה נכתב בצורה מעט מכלילה שגרמה לי להתקשות להבין את הכוונה
אהה חחח בהתחלה הבנתי אותך לא נכון
אומנם אני לא יכולה חהסכים עם מה שכתבת כי אני לא מעורבת בכלל בפוליטיקה בארהב ולא מודעת לתפקוד של אובמה או טראמפ כנשיאים, אבל הבנתי את הדוגמא ואת מה שכתבת, פשוט בתגובה הראשונה זה נכתב בצורה מעט מכלילה שגרמה לי להתקשות להבין את הכוונה
אנונימית
אה סורי
שואל השאלה:
חחח הכול טוב עכשיו הבנתי אותך:))
חחח הכול טוב עכשיו הבנתי אותך:))
אנונימית
מבלי לזלזל באינטלגנציה של אף אחד, ולבני נוער יש ה-מ-ו-ן כוח בידיים.
אבל לדעתי נערים מתקשים לראות את התמונה המלאה בגיל צעיר, בקלות מאוד מוטים אחר מגמות חברתיות, גיל ההתבגרות זה גם גיל שבו לוקחים כל דבר למקום קיצוני, יש המון אספקטים שלא רואים ולא משערים אפילו שקיימים מרוב שצורת החשיבה היא עדיין תקועה איפשהו בין של ילד למבוגר.
אתה פתאום מגלה את כל עוולות העולם ורותח מזעם על כולם, ובטוח שתתקן את העולם כולו, וזה לא ככה, צריך להפעיל שיקול דעת יציב וראייה כוללנית ולא שיפוטית קיצונית.
בגלל שזה גיל שבו המתבגר מרגישה שהוא פשוט חייב לאמץ לו זהות ומחפש את עצמו בדרכו להפוך למבוגר- נוטים לרצות לאמץ מהר מאוד דעות אקראיות כדי לגבש זהות.
יש סיבה לזה שאי אפשר להצביע מתחת לגיל 18.
אבל לדעתי נערים מתקשים לראות את התמונה המלאה בגיל צעיר, בקלות מאוד מוטים אחר מגמות חברתיות, גיל ההתבגרות זה גם גיל שבו לוקחים כל דבר למקום קיצוני, יש המון אספקטים שלא רואים ולא משערים אפילו שקיימים מרוב שצורת החשיבה היא עדיין תקועה איפשהו בין של ילד למבוגר.
אתה פתאום מגלה את כל עוולות העולם ורותח מזעם על כולם, ובטוח שתתקן את העולם כולו, וזה לא ככה, צריך להפעיל שיקול דעת יציב וראייה כוללנית ולא שיפוטית קיצונית.
בגלל שזה גיל שבו המתבגר מרגישה שהוא פשוט חייב לאמץ לו זהות ומחפש את עצמו בדרכו להפוך למבוגר- נוטים לרצות לאמץ מהר מאוד דעות אקראיות כדי לגבש זהות.
יש סיבה לזה שאי אפשר להצביע מתחת לגיל 18.
16~17 כזה משתנה מאדם לאדם
בדרך כלל מסביבות 15-16, אבל אכפת לי הרבה יותר כיצד הוא מנמק את דעתו ומדוע הוא מחזיק בה מאשר מה הגיל שלו.
יש בני 19 עם דעות מטופשות וחסרות בסיס ובני 14 עם דעות מנומקות וחכמות.
לא אגיד שהגיל אינו חשוב, אני יכול להגיד שככל שהתבגרתי הבנתי יותר ושיניתי את דעתי מספר פעמים בנושאים שונים.
יש בני 19 עם דעות מטופשות וחסרות בסיס ובני 14 עם דעות מנומקות וחכמות.
לא אגיד שהגיל אינו חשוב, אני יכול להגיד שככל שהתבגרתי הבנתי יותר ושיניתי את דעתי מספר פעמים בנושאים שונים.
אקח ברצינות כל דעה כל עוד היא מבוססת ולא גזענית או מבוססת על שנאה.
גיל הוא ממש לא פקטור, ראיתי אנשים מבוגרים שהידע שלהם בפוליטיקה מסתכם בזה שביבי ראש ממשלה, ולאומת זאת אני מכיר נערים שיש להם ידע נרחב ודעה מבוססת הרבה יותר.
גיל הוא ממש לא פקטור, ראיתי אנשים מבוגרים שהידע שלהם בפוליטיקה מסתכם בזה שביבי ראש ממשלה, ולאומת זאת אני מכיר נערים שיש להם ידע נרחב ודעה מבוססת הרבה יותר.
באותו הנושא: