5 תשובות
תלוי כמה רעים הם היו אלייך חחח
לפי דעתי תדווחי,לא קשור בשביל להחזיר להם הם עוברים על ההגבלות ובסופו של דבר זה בשביל הבריאות.
אנונימית
ממש לא, לא משנה עד כמה, אל תדווחי
אני בת
ולדעתי אולי אל תדווחי..
שואל השאלה:
מאוד
הייתי בקבוצה שלהם הם הוציאו אותי בצורה כל כך מגעילה אתה לא מבין
אנונימית
באותו הנושא: