6 תשובות
הגדרות
אם התכוונת שהאותיות כאילו יהיו עבות אז
הגדרות > תצוגה ובהירות > מלל עבה
הגדרות > תצוגה ובהירות > מלל עבה
את יכולה לחפש ביוטיוב, עם דגם הפלאפון וכו..
שואל השאלה:
זה עושה את האיפון יותר יפה כזה
זה עושה את האיפון יותר יפה כזה
אנונימית
שואל השאלה:
לא לא גודל המלל לא יודעת איך להסביר
לא לא גודל המלל לא יודעת איך להסביר
אנונימית
תחפשי גודל המלל בהגדרות ואז פשוט תגדילי
באותו הנושא: