6 תשובות
וואי וואי אני רק רואה את התמונה בא-לי סביח בלאפה עם אקסטרה חציל (איכותיים יבינו)
ולשאלתך- אם לא אכלת יומיים את צריכה קודם כל לאכול פיתה לא להעמיס על הבטן שלך. לנשנש פיצוחים או דברים שבלי הרבה קלוריות. בהצלחה לך אני אוהבת אותך
ולשאלתך- אם לא אכלת יומיים את צריכה קודם כל לאכול פיתה לא להעמיס על הבטן שלך. לנשנש פיצוחים או דברים שבלי הרבה קלוריות. בהצלחה לך אני אוהבת אותך
^די אני אוהב אותך
לשאלה: מה שהיא אמרה
לשאלה: מה שהיא אמרה
אולי את חולה תנסי לעשות הרבה ספורט אם את מרגישה טוב בשבילי זה תמיד פותח את התיאבון
^^^ תאכלי לחמניה זה עדיף מה פיתה קשור עכשיו
ויש לי משהו להגיד לך אם לא אכלת כמה ימים כדי שתאכלי משהו אפילו אורז או כמה עוגיות זה גם בסדר אבל את חייבת להכניס משהו לגוף שלך ולהבין שגם אם לא ככ באלך את עושה את זה למען הגוף שלך בלבד אז תקשיבי לי וקומי עכשיו מהמיטה או איפה שאת לא נמצאת ותקחי לך כמה עוגיות לנשנש
ויש לי משהו להגיד לך אם לא אכלת כמה ימים כדי שתאכלי משהו אפילו אורז או כמה עוגיות זה גם בסדר אבל את חייבת להכניס משהו לגוף שלך ולהבין שגם אם לא ככ באלך את עושה את זה למען הגוף שלך בלבד אז תקשיבי לי וקומי עכשיו מהמיטה או איפה שאת לא נמצאת ותקחי לך כמה עוגיות לנשנש
וגם אני דיי מזדהה איתך פשוט תתחילי מלנשנש עוגיה ואם הזמן יפתח לך התיאבון
חד משמעית זה מדכאון! ואני לא מכירה אותך אבל אם לא עברת משהו כזה נוראי שאת יכולה להגיד שהוא מה שגרם לך לדכאון הזה... זאת כנראה הקורונה! היא מכניסה את כולנו לדכאון... אבל תתיעצי עם מישהו או מישהי שאת סומכת עליו ואל תתני לזה להפוך לאיזשהי הפרעת אכילה כי אז זה כבר תיהיה בעיה❤
באותו הנושא: