3 תשובות
פאק תצאי מזה ומהר
אנחנו היינו החברות הכי טובות עוד מגן אבל הכרתי עוד מלפני את החברה השנייה, תמיד שהיינו מדברות הן היו מחזיקות ידים והייתי הולכת מאחורייהן ולא נותנות לי להשתתף בשיחה, האמת שניסיתי לדבר איתם יותר כדי להתחבר אבל גם קצת להתרחק כי זה די טוקסיק והיום זאת שהכרתי עוד מלפני יודעת את *כל* הסודות הכי עמוקים שלי ומתנהגת עליי מגעיל אבל אין לי ממש חברות אמיתיות חוץ ממנה, והשנייה מסננת אותי כבר שנה וחצי גם אם אני אומרת לה שזה דחוף ברמות
תנסי להתחבר , אם זה לא הולך לך למה צריך שלישיה? פשוט תישארי חברה של החברה הכי טובה שלך, בכללי אל תסמכי על אף אחת , גם הם הן נראות לך הבנות שבחיים לא יעשו לך משהו רע, ובחיים אל תספרי משהו אישי מאוד שלך למישהי/מישהו
מסכימה עם חברה שלך
תנסי להתחבר עם השלישית