6 תשובות
לגמרי
העלבת את הזבל
נכון.
כן, אבל יש הרבה יותר גרועים מהם
לא.
יש דברים הרבה יותר גרועים מזה שבן אדם לא שמר על נאמנות לאדם אחר.
כן, בגידה זה חרא, אבל לא ברמה כזו.
יש דברים הרבה יותר גרועים מזה שבן אדם לא שמר על נאמנות לאדם אחר.
כן, בגידה זה חרא, אבל לא ברמה כזו.
הזבל מסר שהוא נעלב
בכל אופן זה לגמרי נכון
וזה מעשה מגעיל אבל מה שהכי מגעיל בזה זה כשמישהו עושה את זה לבן אדם שאוהב אותו
(וזה בדרך כלל ככה)
צריך להיות חסר לב כדי לעשות את זה
בכל אופן זה לגמרי נכון
וזה מעשה מגעיל אבל מה שהכי מגעיל בזה זה כשמישהו עושה את זה לבן אדם שאוהב אותו
(וזה בדרך כלל ככה)
צריך להיות חסר לב כדי לעשות את זה
באותו הנושא: