6 תשובות
לא שמה אודמים
שמה אינו עם שפתון
הכי עדין וטבעי
אנונימית
טינט*
אנונימית
לא אוהבת
אני לרוב משתמשת ב06 של אסנס אמאלה שלמות
אני לא מתאפרת
אבל גלוס זה דבר מדהיםם יותר מאודם