התחברות
הרשמה
יצאתי עםמישהו לדיט שלישי וכיף לי איתו והכל כיף לי לדבר איתו ולהיות איתו אבל אני לא רואה אותו בתור בן זוג מה לעשות לחתוך?
7 במרץ 2021, 14:50
נושאים לשיחה
דייטים
ידידים
הידלקות
רמזים
2 תשובות
כן, שאם הוא בעיניין שלא תפגעי בו
מ
מאיפה לי יאללה
שואל השאלה:
מפחיד לעשות טעות
אנונימית
באותו הנושא:
זה תפריט טוב לדיטה?
המורה אמרה לי שאם יש לי בעיה אני מוזמנת לצאת אז יצאתי, יצאתי מטומטמת?
יצאתי עם בן זוגי ערב ביחד בכיף שלנו.
יצאתי עם בת דודה שלי והיא שלחה לי " היה ממש כיף " מה לענות ?
יצאתי אתמול עם מישהו והיה ממש כיף אבל הוא לא כתב לי מאז, מה זה אומר?
יצאתי לדיט עם חייל ואז יצא לנו לדבר על זה שאין לו כסף והוא ממש מרושש ואז קבענו לבאולינג, ואני שילמתי על עצמי והוא על שלו
יצאתי לדיט עם חייל ואז יצא לנו לדבר על זה שאין לו כסף והוא ממש מרושש ואז קבענו לבאולינג, ואני שילמתי על עצמי והוא על שלו
בנים אתם הייתם יוצאים עםמישהי בגובה 1.52?
אני חייבת דחוף לדבר עםמישהו שאני לא מכירה מאנונימי אני חייבת לדבר על משהו ובאומגל כולם.
להיות "בקטע" אם מישהו בזמן שאתה בזוגיות נחשב בגידה? כאילו כלום לא נעשה עד שתיפרדו אבל כבר יש לכם תוכניות עםמישהו אחר
יצאתי אתמול למועדון היה כיף האווירה הייתה טובה אבל חוץ מדבר אחד שזעזע אותי.