10 תשובות
לא
בהצלחה:)❤
בהצלחה:)❤
שואל השאלה:
כי ההורים והחברה לוחצת
כי ההורים והחברה לוחצת
אנונימית
ככה רוב הארץ לא? בגלל הצבא
לא לא ממש לאא
בהצלחה(:❤
בהצלחה(:❤
אנונימית
מוקדם ממש, כל הכבוד.
לא בכלל לא אני ממליץ לך דווקא הרוב בארץ או מתחילים בגיל
אנונימי
ממש לא.
עזבי שגיל 22 זה גיל צעיר, זה לא פדיחה באף גיל.
עזבי שגיל 22 זה גיל צעיר, זה לא פדיחה באף גיל.
אל תתחילי תואר כי ההורים לוחצים!!! את לא תהני מזה ולא תלמדי מזה יותר מדי.
לא למה
אנונימית
לא, את ממש צעירה
באותו הנושא: