5 תשובות
כן, אבל אולי פשוט תהיי שם פחות זמן. זה יכול לפגוע במי שיש לה/לו יומולדת..
תלוי של מי
תלכי :) זה יום הולדת
אנונימית
תלוי מי זה אם זה חבר/ה קרובים זה די פוגע אבל אם זה משהו שאת לא כזה קרובה אליו אז כן
לא .. מה אחותי תחשבי שהיו מבקיזים מהיום הולדת שלך בגלל זה
אנונימית
באותו הנושא: