2 תשובות
תהיי רגועה לחץ לא יעזור לך ובהצלחה מאמינה בךך❤❤❤
בהצלחה!!
אין מה להיות בלחץ באמת. גם אני נלחצתי אבל זה סך הכל יום כיף
רק המבחנים קצת מתישים לול