55 תשובות
כי זה טעים
ומאיפה את יודעת שאני יודעת
למי אכפת זה טעים
לא ידעתי שזה חברה אנטישמית אבל בכל מקרה אני לא אוהבת מקדולנס רק את הגלידה פיצוץ
אבל אני לא
כי ככה
אני לא
שואל השאלה:
ולא אכפת לכם שהם שונאים אותך ולא רוצים שתחיי כאן את יודעת שאת חלק מהכסף שלהם הם תורמים לערבים בעזה משתמשים בכסף הזה כדי לקנות טילים?
ולא אכפת לכם שהם שונאים אותך ולא רוצים שתחיי כאן את יודעת שאת חלק מהכסף שלהם הם תורמים לערבים בעזה משתמשים בכסף הזה כדי לקנות טילים?
כי טעים שם
אני אוהבת נאגטס ואת הגלידה שלהם
לא לא אכפת לי
זה שהם בני אנוש מגעילים לא אומר שאני אפסיק לאכול אוכל שאני אוהבת לול
זה שהם בני אנוש מגעילים לא אומר שאני אפסיק לאכול אוכל שאני אוהבת לול
שואל השאלה:
אבל את מפרנסת אותם, ועוזרת לערבים להרוג יהודים חפים מפשע
אבל את מפרנסת אותם, ועוזרת לערבים להרוג יהודים חפים מפשע
את צודקת.
אבל אני לא יכולה לחיות בלי מקדונלדס זה טעים מידי
אבל אני לא יכולה לחיות בלי מקדונלדס זה טעים מידי
שמחה להיות הפרנסה של מישהו
זה בן אדם שם שהיה פעם אנטישמי, לא החברה עצמה.
שואל השאלה:
יש את bbb ומספיק חברות אחרות, למה דווקא מקדונלדס, זה כואב לי בלב שיהודים גורמים למוות של יהודים אחרים רק בגלל שהם רוצים לאכול דווקא במקום הזה
יש את bbb ומספיק חברות אחרות, למה דווקא מקדונלדס, זה כואב לי בלב שיהודים גורמים למוות של יהודים אחרים רק בגלל שהם רוצים לאכול דווקא במקום הזה
את ממש מגזימה רק רשת מסעדות
אל תדאג אני אוכלת גם bbb
שואל השאלה:
את שמחה להיות הפרנסה של מישהו שהורג אותך?^^
את שמחה להיות הפרנסה של מישהו שהורג אותך?^^
הוא לא הורג אותי
וואי אתה מוציא אותנו היטלר אנחנו כולה אוכלים המבורגר זמין
ואיך זה עוזר לפלסטינים תגידי הם לוקחים מהם כסף על המבורגר
אני לא אוכלת שם
זה בסך הכל אוכל. אני יאכל איפה שבא לי, מה אתה עושה סיפור
אמאלה אני לא נושמת זה כולה חתיכת נאגטס מה אתה רוצה מאיתנו
שואל השאלה:
אמנון טיטנסקי אני אמרתי איך זה עוזר לתושבי עזה ואני לא מגזים מדובר פה על חיים של חפים מפשע!
אמנון טיטנסקי אני אמרתי איך זה עוזר לתושבי עזה ואני לא מגזים מדובר פה על חיים של חפים מפשע!
מה :/
שואל השאלה:
אני רק שואל איך אתם מתמודדים עם זה שאולי בגללכם בן אדם יהודי חף מפשע יכול למות
אני רק שואל איך אתם מתמודדים עם זה שאולי בגללכם בן אדם יהודי חף מפשע יכול למות
טוב יקירי^
אתה מוזמן ללכת לאכול בbbb אבל אל תיכנס לי לצלחת
אתה מוזמן ללכת לאכול בbbb אבל אל תיכנס לי לצלחת
שואל השאלה:
אני לא נכנסתי אני רק שואל איך אתם חיים עם זה?
אני לא נכנסתי אני רק שואל איך אתם חיים עם זה?
לא חושבת שזה בגללי אני בטוחה שאותו יהודי גם אוכל מקדולנס אולי זה בגללו?
שואל השאלה:
אבל גם את עוזרת לכך
אבל גם את עוזרת לכך
שואל השאלה:
אבל זה הטיעון הכי טוב ששמעתי בנתיים אני חייב לתת לך פרח
אבל זה הטיעון הכי טוב ששמעתי בנתיים אני חייב לתת לך פרח
כשאני רעבה הדבר היחיד שאני חושבת עליו זה אוכל
תודה
אני חיה בשלווה עם זה יקירי.
בואנה אתה מגזים כאילו אנחנו אלה שרוצחים אותם יא משוגע מה אתה רוצה
בואנה אתה מגזים כאילו אנחנו אלה שרוצחים אותם יא משוגע מה אתה רוצה
שואל השאלה:
אז את צבועה? אכפת לך רק מעצמך? את מבינה שאת או כול יהודי אחר במדינת ישראל יכול למות רק בגלל שאת אוכלת ממקדונלס ולא משום חברת המבורגרים אחרת?
אז את צבועה? אכפת לך רק מעצמך? את מבינה שאת או כול יהודי אחר במדינת ישראל יכול למות רק בגלל שאת אוכלת ממקדונלס ולא משום חברת המבורגרים אחרת?
מאיפה אתה יודע שאני לא אוכלת בחברת המבורגרים אחרת?
אני כן זה דבר ראשון.
דבר שני, מה שאתה עושה פה לא יגרום *לאף אחד* לא לאכול שם יותר, אז רציני שתפסיק להיכנס לנו לצלחת
אני כן זה דבר ראשון.
דבר שני, מה שאתה עושה פה לא יגרום *לאף אחד* לא לאכול שם יותר, אז רציני שתפסיק להיכנס לנו לצלחת
שואל השאלה:
אתה בהחלט תורם לרצח שלהם זה כמו שאם עכשיו תהיה גנבה מבנק כול שהוא אז ברגע שהם בורחים מהבנק אז הנהג של רכב המילוט גם אשם בפשע
אתה בהחלט תורם לרצח שלהם זה כמו שאם עכשיו תהיה גנבה מבנק כול שהוא אז ברגע שהם בורחים מהבנק אז הנהג של רכב המילוט גם אשם בפשע
לך לבלפור ותעשה הפגנה
שואל השאלה:
אני רק שואל, זאת המטרה של השאלה שלי אני לא מבין איך אתם חיים בידיעה שבגלל ביס באיזה המבורגר אתם תורמים לרצח של יהודי אחר
אני רק שואל, זאת המטרה של השאלה שלי אני לא מבין איך אתם חיים בידיעה שבגלל ביס באיזה המבורגר אתם תורמים לרצח של יהודי אחר
אני לא אכלתי מקדונלדס מאז שנה שעברה.
לא מהסיבה הזאת אבל עכשיו אני שמחה שאני לא אוכלת אם הם אנטישמים
עריכה: יפה אמרת מתחתיי שואלת השאלה.
לא מהסיבה הזאת אבל עכשיו אני שמחה שאני לא אוכלת אם הם אנטישמים
עריכה: יפה אמרת מתחתיי שואלת השאלה.
שואל השאלה:
^^^^לא משעמם לי בחיים ואני לעומתכם לא רוצה להרוג חפים מפשע כמו כול השמאלנים המפגינים שם בלי להתחשב בחיי בני האדם
^^^^לא משעמם לי בחיים ואני לעומתכם לא רוצה להרוג חפים מפשע כמו כול השמאלנים המפגינים שם בלי להתחשב בחיי בני האדם
אני לא אוכל שם
טעים לי
מה אכפת לי הדעות שלהם זה אוכל וזה טעים לי אז שילכו הם יודעים לאן
שואל השאלה:
אבל את מבינים שאתם תורמים לבן אדם ששונא אתכם? בכסף הזה הוא גורם להרג שלכם ושל המשפחות שלכם, איך אתם חיים בידיעה כזאת?
אבל את מבינים שאתם תורמים לבן אדם ששונא אתכם? בכסף הזה הוא גורם להרג שלכם ושל המשפחות שלכם, איך אתם חיים בידיעה כזאת?
שואל השאלה:
את לא הבנת אותי בכלל!
@חסילונים
את לא הבנת אותי בכלל!
@חסילונים
שואל השאלה:
בסופו של דבר רוב הכסף הולך למנהל החברה ובכסף הזה הוא משתמש להריגת יהודים
בסופו של דבר רוב הכסף הולך למנהל החברה ובכסף הזה הוא משתמש להריגת יהודים
כי מספיק שהם אנטישמים נגדי, למה גם אני צריכה להפלות את עצמי בגלל שאני יהודיה. זה היה סתם העיקרון לגבי האנטישמיות אבל בתכלס אני לא אוכלת במקדונלדס בגלל שאמא שלי מסכימה איתך בנושא ויש לה משהו נגדם ולבי זה שהם הביאו את הציזבורגר לארץ ומשהו כזנ
מה? מאיפה הבאת שהם אנטישמים
שואל השאלה:
הבעלים של החברה לא מאמין במדינת ישראל אם את רוצה אני יכול להביא לך קישור לכתבה כהוכחה, אם את רוצה...
הבעלים של החברה לא מאמין במדינת ישראל אם את רוצה אני יכול להביא לך קישור לכתבה כהוכחה, אם את רוצה...
אני צליאקית אז לא ניסיתי לאכול המבורגר בחוץ עדיין וגם כשאני אנסה אני ככל הנראה לא אלך למקדונלד'ס בגלל ששמעתי שההמבורגר שלהם ממש לא בריא
ת'אמת שגם לא ידעתי שהם אנטישמים.. כנראה בגלל זה הרבה סניפים שלהם לא כשרים
כי טעים שם (יחסית)
וגם, כשאנחנו אוכלים שםהכסף שלנו לא הולך לחברת מקדונלדס העולמית, אלא למקדונלדס ישראל(אלוניאל), שכמדומני לא קונים טילים לפלסטינים
וגם, כשאנחנו אוכלים שםהכסף שלנו לא הולך לחברת מקדונלדס העולמית, אלא למקדונלדס ישראל(אלוניאל), שכמדומני לא קונים טילים לפלסטינים
באותו הנושא: