4 תשובות
עדיף לאכול בצהריים ארוחה חמה... זה מתאים יותר לבוקר
אבל בכללי משביע
אבל בכללי משביע
שואל השאלה:
בבוקר אכלתי חטיף אנרגיה
בבוקר אכלתי חטיף אנרגיה
אנונימית
מה
זהו?
איך
ארוחת בוקר היא הכי חשובה ביום
במיוחד בדיאטה
זהו?
איך
ארוחת בוקר היא הכי חשובה ביום
במיוחד בדיאטה
שואל השאלה:
אני לא בדיאטה
וחוץ מזה אני לא רעבה בבוקר ומי אמר שהיא הכי חשובה ביום?
למה בדיוק? לריכוז? לאנרגיה?
יש לי הרבה יותר ריכוז ואנרגיה כשנאי לא אוכלת בבוקר כי אז זה מכביד עלי ועושה לי לא נוח בבטן..
אני אוכלת משהו קטן תמיד ושתיתי גם קפה עם קצת חלב סויה לייט
נגיד בבוקר חטיף אנרגיה של אגוזים וקפה
ובצהריים ביצה, פיתה וסלט טונה קטן
ביניים 2 עוגיות בריאות שהכנתי לבד בלי סוכר
ובערב עוף עם ירקות מבושלים
אני לא בדיאטה
וחוץ מזה אני לא רעבה בבוקר ומי אמר שהיא הכי חשובה ביום?
למה בדיוק? לריכוז? לאנרגיה?
יש לי הרבה יותר ריכוז ואנרגיה כשנאי לא אוכלת בבוקר כי אז זה מכביד עלי ועושה לי לא נוח בבטן..
אני אוכלת משהו קטן תמיד ושתיתי גם קפה עם קצת חלב סויה לייט
נגיד בבוקר חטיף אנרגיה של אגוזים וקפה
ובצהריים ביצה, פיתה וסלט טונה קטן
ביניים 2 עוגיות בריאות שהכנתי לבד בלי סוכר
ובערב עוף עם ירקות מבושלים
אנונימית
באותו הנושא: