13 תשובות
את במחזור
קרה לי יותר מידי פעמים
חחח מה
אולי לחצו עלייך למהר והיית בלחץ
יפה שלי אני בוכה על זה שאני שמנה ואת על זה שלא מצאת נעליים דעע
את בזמן הזה בחודש
קורה לטובים ביותר
לפעמים רגשות מתפרצים סתם, אולי היית לחוצה במשך תקופה או ששמרת הרבה רגשות בפנים וזה התפוצץ עכשיו במשהו סתמי
אולי את באמת קצת הורמונלית היום
או שאולי את קצת רגישה. בכל מקרה זה בסדר
אני אעשה את התשובה הרצינית הראשונה לשאלה הזאת, אם את בוכה בגלל שאת לא מצליחה לבחור אם לקנות נעליים או לא. את צריכה לעבוד על קבלת החלטות. זה לא "בסדר"
חחח בכיתי באמצע הרכבת בגלל דברים טיפשיים יותר תאמיני לי הכל בסדר
כל אחד והשריטה שלו
שואל השאלה:
לא הייתי במחזורר
ולא אני לא הסוג הזה של הבנות אני ממש לא רגישה פשוט כמו שאמרו כנראה שמרתי יותר מידי רגשות, וגם אני צריכה לעבוד על קבלת החלטות חח.
תודה לכולם
באותו הנושא: