5 תשובות
שואל השאלה:
אני פשוט בשיעור 27 כבר
היום היה לי 26 ועוד לא עשיתי פנימי
אנונימית
אל תילחצי, תגשי כשתהיי מוכנה
שואל השאלה:
תודה❤
אנונימית
לא זוכרת בדיוק את השיעור, אבל המורה אמר לי שאני מוכנה ובהתחלה לא רציתי.. אחרי כמה שיעורים אמרתי לו שעכשיו אני מרגישה מוכנה וקבענו. הרגיש מלחיץ, למרות שהבוחן היה חמוד ברמות. עשיתי קצת שטויות אבל עברתי.. כמעט כולם עוברים פנימי
22
הוא שלח לי הודעה שהוא קבע לי טסט פנימי
נלחצתי ממש
נהגתי חרא